Konsultation ved fysisk fremmøde
Konsultation i klinikken er kun efter aftale.
Der er som udgangspunkt afsat 10 til 12 minutter til en konsultation, så det er ikke sikkert, at vi kan nå rundt om mere end et eller to emner. Hvis du har flere problemstillinger, så prioriter gerne hjemmefra og giv os gerne besked om det eller bestil flere tider.
E-mailkonsultation
Vi kan ikke kontaktes via almindelig e-mail, men via sikker mail under selvbetjeningsfunktionen eller appen ”Min Læge”, som kan bruges på telefoner og tablets. Her er det er muligt at skrive en e-mail til lægehuset. E-mailkonsultation egner sig kun til korte problemstillinger.
E-mailkonsultation skal altid laves i det CPR-nummer, henvendelsen drejer sig om. På den måde kommer beskeden ind i den rigtige journal.
Ved akut sygdom eller akutte problemstillinger, må der ikke bruges e-mailkonsultation, da der kan gå op til fem hverdage, før vi har mulighed for at svare. Kontakt os telefonisk ved akutte problemstillinger.
Vi laver ikke henvisninger over e-mail, heller ikke til sundhedsforsikringer.
Når læger / personale ikke er til stede i klinikken, vil deres navn ikke fremgå i selvbetjeningen. Derfor kan du opleve, at du ikke kan sende e-mails til vedkommende i disse perioder.
Videokonsultation
Videokonsultation kan bruges via appen ”Min Læge”. Det kræver, at du har booket en tid til videokonsultation og har downloadet og installeret app’en ”Min Læge” på din telefon eller tablet. Husk at installere app’en i god tid inden din konsultation. Log gerne på app’en i god tid. I ”det online venteværelse” venter du på, at vi starter konsultationen.